Gösterilen sonuçlar: 1 ile 1 ve 1
  1. #1
    Finanspara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Title
    CEO
    Üyelik tarihi
    04/01/2014
    Mesajlar
    749
    Beğenmiş
    57
    Beğenilmiş
    42
    Blog Başlıkları
    15
    Bahsedilen
    1 Mesajlar
    Etiketlenen
    0 Konular
    Tecrübe Puanı
    10

    beğeni Bölgesel Pazarlar

    Bölgesel Pazarlar

    Adından da anlaşılacağı gibi bölgesel pazarlama, belirli bir bölgeye veya yere tekabül eden her türlü pazarlamaya odaklanır. Bu, belirli bir şirketin hizmetleri veya ürünlerinin tanıtımı için her türlü başarılı pazarlama için kullanılan tüm temel taktik ve tekniklerin kullanımını içerir. Bölgesel Pazarlamanın şimdi de pazarlamanın yararlı yönleri üzerinde olduğu düşünülüyor.
    Bölgesel pazarlama, etkilerini incelemek için yine ortaya çıkan pazarlama tekniklerinden biridir.
    Bölgesel pazarlamaya dahil olan teknikler başarılı sonuçlara örnektir, arama motoru pazarlamasının bir kısmı, daha küçük ve bölgesel bir arama motoru ve aynı zamanda iyi bir iş anlayışı yaratan ve aynı zamanda yerel pazara yeniden uyum sağlamaya yardımcı olan dizinlere odaklanır. .
    Web dizinlerindeki listeler ve bölgesel kategorinin altındaki arama motorları, örneğin DMOZ.com ve yahoo gibi web siteleriyle siteyi daha alakalı hale getiriyor ve web sitesinde, kullanıcıların dikkatini çekmek için web sitelerini daha yüksek sıralıyor, tek bir arama kategorisi altında.
    Ülke içinde bölgesel araçlar ve bu nedenle kullanımda olan belirli bir şirkete dayanan bir alan elde etmek hayati önem taşımaktadır. Örneğin, İngiltere için .co Kanada için kullanıldığı gibi co.uk kullanılır. Bunlar, çoğu bölgesel pazarları ve ayrıca arama motorlarını hedefleyebilmek için alan adlarında da kullanılır.
    Büyük pazarlarda başarı kazanabilmeniz için ayrıca dünya pazarına açılmak istiyor iseniz, yoğun bir rekabet ortamı hazır olmanız gerekmektedir. Büyük rakiplerin çok olduğu pazarlarda müşteriye ulaşmak kazanç sağlayabilmek, daha az rakiplerinizi olduğu pazarlara göre çok zor olmaktadır.
    Yeni müşteri bulabilmeniz için ve sizden alış yapmaları sağlamak için müşterilerin taleplerini, ihtiyaçlarını karşılayacak hizmet ve ürünleri karşılabilmeniz gerekmektedir. Bu sebeble, öncelikli pazarda müşteri potansiyalleri araştırılmalı talepler neler onlar bilinmeli ve detaylı olarak tanımlama yapabilmesiniz.
    Hedef pazarlalar ilgili yapamanız gereken öncelikle bilgiler toplamanız gerekmektedir
    Kültürel yapı ve yaşam tarzı ile ilgili veriler, teknolojik ve endüstriyel yapı ile ilgili veriler, politik ve hukuki durum ile ilgili veriler, dağıtım kanalları, tüketiciler.
    Ürün Türkiye'den hangi ülkelere ihraç ediliyor? Ürünü dünyada hangi ülkeler nerelere ihraç ediyor? Ürün nereden ithal ediliyor? Ürünün dünya ticaretindeki eğilimi nasıldır? Pazarın büyüklüğü nedir?
    Finanspara.com - Geleceğin Bugünü
    Yönetim Birimi

    Forum kurallarına uyalım.

  • Konuyu değerlendir: Bu konuyu beğendiniz mi?

    Bölgesel Pazarlar


    Değerlendirme: Toplam 0 oy almıştır, ortalama Değerlendirmesi puandır.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •